CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, April 10, 2009

salam buat rakan2...

assalamualaikum sebagai pembuka kata kawe pada hari ini.. saya mengambil kesempatan ini bagi meng'update' blog saya ini agar rakan2 lebih ceria ketika melayari blog saya ini.. saya juga ingin berkongsi tentang jentera saya yang telah siap di'setting' sepenuhnya.. kini saya berpuas hati dengan kejayaan yang dicapai.. walaupun banyak halangan yang saya hadapi,alhamdulillah.. akhirnya dapat siap juga jentera saya ini yang kini telah berwajah 'merah + hitam'.. berkat kesabaran & doa yang saya iringi,syukur kepada Allah SWT. berkatnya jugalah,saya dapat berpuas hati dengan kejayaan saya ini.. itulah serba sedikit yang dapat saya kongsi pada masa ini.. insya-allah pada masa akan datang saya akan berkongsi lebih lanjut lagi tentang jentera yang saya miliki... salaammmm.... :)

0 comments: